Spelregelvraag week 25

Spelregelvraag week 25 2019

Vraag 1
Wanneer de bal over de zijlijn in de buurt van de dug-out het speelveld verlaat, staat 1 van de coaches op en loopt buiten zijn instructiezone en buiten het speelveld blijvend naar de scheidsrechter om te vragen hoeveel extra tijd deze van plan is bij te gaan tellen. Hoe reageert de scheidsrechter?
A
Hij vermaant de coach en gebiedt hem terug te gaan binnen zijn instructiezone.
B
Hij toont de coach de gele kaart voor het zonder toestemming verlaten van de instructiezone.
C
Hij toont de coach de rode kaart voor het zonder toestemming verlaten van de instructiezone en het aanspreken van de scheidsrechter.
D
Hij stuurt de coach zonder het tonen van een kaart buiten de omheining van het veld.
Vraag 1 
Sinds 1 juni 2019 geldt dat een teamofficial wordt vermaand als hij het rustig in woord niet eens is met een beslissing of een keer de instructiezone verlaat zonder een andere overtreding te maken.
Er is nog 1 vraag te beantwoorden.
Terug
Grijze blokken zijn reeds beantwoord.
1
Terug

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *