Spelregelvraag week 27

Spelregelvraag week 27 2019

Vraag 1
Nadat er is gescoord, en nog voordat er is afgetrapt wordt er vanuit één van de dug-outs grove, beledigende taal richting de scheidsrechter geroepen. Het is voor de scheidsrechter niet duidelijk welke persoon dit heeft geroepen. Hoe dient hij nu te handelen?
A
Omdat niet duidelijk is wie er heeft geroepen, krijgt de hoofdtrainer een rode kaart.
B
Omdat niet duidelijk is wie er heeft geroepen, krijgt de aanvoerder een rode kaart.
C
Omdat niet duidelijk is wie er heeft geroepen, onderbreekt hij de wedstrijd totdat de dader zich bekendmaakt en een rode kaart krijgt.
D
Omdat niet duidelijk is wie er heeft geroepen, krijgt iedereen die zich in de dug-out bevindt een gele kaart.
Vraag 1 
Sinds 1 juni 2019 geldt dat indien niet duidelijk is welke teamofficial zich misdraagt, aan de hoofdtrainer de gele of rode kaart getoond wordt. Hij is immers verantwoordelijk voor de andere teamofficials.
Er is nog 1 vraag te beantwoorden.
Terug
Grijze blokken zijn reeds beantwoord.
1
Terug

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *