Spelregelvraag week 38

Spelregelvraag week 38 2019

Vraag 1
Een teamofficial die op de bank zit van de dug-out gooit een bidon bewust naar de scheidsrechter toe als deze voorbij loopt. De scheidsrechter ziet de bidon, maar hij weet niet wie deze gegooid heeft. Niemand van de teamofficials zegt dit gedaan te hebben. Wat moet de scheidsrechter nu beslissen?
A
De scheidsrechter kan niets doen, maar hij meldt het voorval aan de bond.
B
De scheidsrechter stuurt de teamofficial die het dichts bij de bidons zit van het veld.
C
De scheidsrechter stuurt de hoofdtrainer weg.
D
De scheidsrechter stuurt de aanvoerder weg.
Vraag 1 
De scheidsrechter stuurt de hoofdtrainer weg.
Er is nog 1 vraag te beantwoorden.
Terug
Grijze blokken zijn reeds beantwoord.
1
Terug

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *