Spelregelvraag week 41 2021

Vraag 1
Een aanvaller scoort een doelpunt en trekt zijn shirt over zijn hoofd om dit te vieren. Echter, na overleg met de assistent-scheidsrechter blijkt dat de aanvaller buitenspel stond. Wat beslist de scheidsrechter?
A
A. Hij keurt het doelpunt af.
B
B. Hij keurt het doelpunt af en geeft de aanvaller een vermaning.
C
C. Hij keurt het doelpunt af en toont de aanvaller een rode kaart.
D
D. Hij keurt het doelpunt af en toont de aanvaller een gele kaart.
Vraag 1 
Het juiste antwoord is D: zie regel 12, blz. 55. Een speler moet een waarschuwing ontvangen, zelfs als het doelpunt wordt afgekeurd, als hij zijn shirt uittrekt of zijn hoofd er mee bedekt.
Er is nog 1 vraag te beantwoorden.
Terug
Grijze blokken zijn reeds beantwoord.
1
Terug

Door Silco

Geef een reactie