COVS Walcheren Spelregelvraag 17 1 / 1 Een speler die wegens een blessure buiten de lijnen werd verzorgd, betreedt zonder toestemming van de scheidsrechter het veld bij de middenlijn. Bijna direct hierna scoort zijn team een doelpunt. Wat is de juiste beslissing van de scheidsrechter als hij dit daarna opmerkt? Hij keurt het doelpunt af, want er bevond zich een speler van de partij die scoorde zonder toestemming op het veld en hervat met een directe vrije schop. Hij keurt het doelpunt goed omdat de speler niet ingreep in het spel, de betreffende speler ontvangt wel een gele kaart. Hij keurt het doelpunt af, want er bevond zich een speler van de partij die scoorde zonder toestemming op het veld en hervat met een directe vrije schop, de betreffende speler ontvangt een gele kaart. Hij keurt het doelpunt goed omdat de speler niet ingreep in het spel. Je score is De gemiddelde score is 79% 0% Quiz herstarten Bericht navigatie Aanstellingen! Aanstellingen!