Voor op- of aanmerkingen, geef een reactie onder dit bericht! 0 stemmen, 0 gem 43 COVS Walcheren spelregelvraag! 1 / 1 Op het moment dat een speler binnen het speelveld voorbij komt lopen, gooit een gewisselde speler van de tegenpartij vanaf de bank een bidon naar deze speler. Hoe hervat de scheidsrechter het spel nadat hij dit heeft onderbroken en de gewisselde speler een rode kaart heeft getoond? A) Met een scheidsrechtersbal op de plaats waar de bal was toen het spel werd onderbroken. B) Met een indirecte vrije schop op de plaats waar de speler werd geraakt of geraakt zou worden. C) Met een indirecte vrije schop op de plaats waar de bal was toen het spel werd onderbroken. D) Met een directe vrije schop op de plaats waar de speler werd geraakt of geraakt zou worden. Je score is De gemiddelde score is 63% 0% Quiz herstarten Bericht navigatie Spelregelvraag! Aanstellingen!