Training (Coronaproof, vooraf aanmelden!)

Wanneer:
28 april 2021 @ 19:00 – 20:00
2021-04-28T19:00:00+02:00
2021-04-28T20:00:00+02:00
Waar:
FC Dauwendaele
Kruitmolenlaan
4337 Middelburg
Nederland
Kosten:
Gratis
Contact:
Matthijs Jobse

LET OP! Vooraf aanmelden is verplicht!

De wekelijkse training wordt vanwege de Coronaproblematiek voorlopig aangepast gehouden op woensdag van 19:00 tot 20:00.

De trainingen zijn bij FC Dauwendaele in Middelburg.
We trainen op kunstgras. Vanwege de overheidsvoorschriften is er geen gelegenheid tot omkleden en douchen.

De trainingen staan onder leiding van gediplomeerd trainer Ronnie Krocké.

Er wordt nadrukkelijk rekening gehouden met de diverse niveau’s, dus iedere (assistent)scheidsrechter is van harte welkom!

Voor meer informatie kun je contact opnemen via het contactformulier.

Er wordt getraind in strikt gescheiden groepjes van maximaal 4 personen. Vooraf aanmelden is verplicht in verband met het indelen van de groepen. De kleedkamers zijn gesloten.
Lees onderstaand protocol aandachtig door en houd je hier aan. Alleen op deze wijze is het mogelijk om trainingen te organiseren, als het niet goed lukt met het houden van afstand onderling zijn we genoodzaakt om de trainingen weer stop te zetten.

Voor de training:
• Meld je tot uiterlijk op dinsdag 20:00 uur aan voor de training via deze link.
• Niet aangemeld? Dan kom je ook niet trainen.
• Was thuis je handen.
• Blijf thuis bij klachten die horen bij COVID-19 (o.a. verkoudheidsklachten, hoesten, benauwdheid, verhoging of koorts, plotseling verlies van reuk en/of smaak).
• Beantwoord de vragen uit de gezondheidscheck (zie laatste pagina). Als een of meerdere vragen met ‘ja’ beantwoord wordt, blijf dan thuis en kom niet trainen.
• Check voor je naar de training komt in welk groepje van 4 personen je bent ingedeeld. Dit wordt door de trainer via e-mail doorgegeven aan de leden die zich voor de training hebben opgegeven. Hou je e-mail op woensdag dus goed in de gaten.
• Neem je eigen bidon mee en vul deze thuis. Zorg dat deze herkenbaar is zodat er geen verwarring kan ontstaan van wie welke bidon is.
• Kom omgekleed naar FC Dauwendaele. De kleedkamers zijn gesloten.
• Reis zo veel mogelijk alleen. Gebruik een mondkapje als je met iemand samen rijdt.
• Verzamel met je groepje van 4 personen op 1,5 meter afstand van elkaar op het trainingsveld.
• Houd ruime afstand van de andere groepjes van 4 personen.
• Volg de instructies van de trainer en aanwezige bestuursleden op.

Tijdens de training:
• Blijf altijd bij je eigen groepje van 4 personen.
• Hou binnen je eigen groepje van 4 personen altijd 1,5 meter afstand van iedere andere deelnemer.
• Neem je bidon en andere spullen (zoals je tas) mee naar de plek op het veld waar jij je training afwerkt. Leg deze minimaal op 1,5 meter afstand van de spullen van andere deelnemers.
• Tip: als het regent, neem een vuilniszak om je tas en/of kleding droog te houden die je na afloop aan kunt trekken.
• Blijf tijdens pauzes met je groepje bij je eigen oefening en houdt hierbij 1,5 meter afstand!
• Eventueel wisselen van oefening gebeurt op aangeven van de trainer.
• Geef geen handen of high-fives.
• Als je moet hoesten of niezen, doe dat dan in je elleboog.
• Niet spuwen, neus legen etc. op het trainingsveld.
• Volg de instructies van de trainer en aanwezige bestuursleden op.
• Trainingsmateriaal wordt alleen door de trainer opgeruimd. Het is goed bedoelt om te helpen, maar op deze manier kan ook het virus verspreid worden.
• Spreek elkaar aan wanneer er geen afstand wordt gehouden. Dit is niet de
verantwoordelijkheid van de trainer of aanwezige bestuursleden, maar van
iedereen!

Na de training:
• Je blijft ook na de training alleen bij je eigen groepje, op 1,5 meter afstand van elkaar en op minimaal 1,5 meter afstand van andere groepjes.
• De groepjes van 4 personen verlaten gefaseerd het trainingsveld, volg hierbij de aanwijzingen van de trainer en aanwezige bestuursleden.
• Hou ook nu altijd 1,5 meter afstand van andere personen.
• Meng na afloop van de training niet met mensen uit de andere groepjes.
• Blijf niet hangen, ook niet op het parkeerterrein, maar ga direct na de training naar huis.
• Reis zo veel mogelijk alleen. Gebruik een mondkapje als je met iemand samen rijdt.
• Was bij thuiskomst je handen.

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *