Spelregelvraag week 33

Spelregelvraag week 33 2019

Vraag 1
Tijdens een stormachtige wedstrijd gooit de doelman met veel kracht de bal richting het doel van zijn tegenstander. De wind krijgt vat op de bal en via een stuit waait de bal over de doelman van de tegenstander het doel in. Is dit een geldig doelpunt?
A
Ja.
B
Nee.
Vraag 1 
Sinds 1 juni 2019 geldt dat de keeper niet kan scoren door de bal in het doel van de tegenstander te gooien.
Er is nog 1 vraag te beantwoorden.
Terug
Grijze blokken zijn reeds beantwoord.
1
Terug

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *